En Jordi González està molt empipat. I diu que
les empreses que han retirat la publicitat de “La Noria” estan equivocades .
Afegeix que aquestes empreses han provocat que l’equip de professionals involucrats
(es referirà a ell mateix?) està tocat i ferit per aquesta decisió
“desproporcionada, desmesurada, injusta i molt hipòcrita”.
Curiosa manera de referir-se als responsables
de les entitats que en definitiva paguen quantioses xifres per anunciar-s’hi i
patrocinar el seu programa. I jo em pregunto si es que quan es fan aquests
patrocinis no existeix per part dels anunciants cap control sobre el contingut.
Perquè possiblement aquesta darrera ha estat
la gota que ha fet vesar el got, però d’escàndols i provocacions, utilitzant
les tècniques de periodisme mes burdes,
fa temps que la cadena ens ve oferint un complert repertori.
Però hi ha que reconèixer que aquestes formes
son les que configuren l’estil de la
cadena, segurament influenciat per l’estil de qui son els seus propietaris
italians, Mediaset, de la que el major accionista es en Silvio Berlusconi...ves
per on.
Es l’estil de periodisme i de presentacions
cridaner, que busca despertar la reacció fàcil en l’espectador, mitjançant el
morb i l’enfrontament continu de persones o grups de persones que competeixen a
veure qui xiscla mes fort i trepitja els arguments de l’altre.
Saludo la decisió d’aquestes empreses i
convido en general als anunciants a que no contribueixin amb el seu patrocini a
la generació d’aquesta mena d’espectacles. Estic ben segur que això no els farà
perdre vendes, tot el contrari.
Ah!, també estic tip de que quan es censura a
un periodista, sempre s'argumenti el dret
dels ciutadans a ser informats. D’aquesta manera nooooooo!!
1 comentari:
El PGPIUMAP, Plan General Para Idiotizar Aun Mas Al Pueblo, no se detiene ya que el nuevo becerro de oro, el share o audiencia es el que manda dese el altar del dios dinero. Y Berlusconi es el sumo Sacerdote de Tele-5 y añadidos.
Publica un comentari a l'entrada