30 d’abril 2014

Ganes de cridar

Quan marxa algu que coneixes de ben a prop i es tracta d'una persona encare jove, amb moltes i moltes ganes de viure i disfrutar de la vida i per qui  teniem gran apreci,  s'experimenta una buidor enorme i una pena immensa. Tant per la persona que ens ha deixat, com per la persona a qui ha deixat. En aquest cas es tracta de la dona d'un molt bon amic, que ha mort al no haver superat un post-operatori. Per aixo m'entren ganes de cridar, pero la veu no em surt. Una forma de fer-ho es posant-ho aqui.

Cuando marcha alguien a quien se conoce de cerca y se trata de una persona aun joven, con muchísimas ganas de vivir y disfrutar de la vida, y por quien sentiamos un gran aprecio, se experimenta un vacío enorme y una pena inmensa. Tanto por la persona que nos ha dejado, como por la persona que ha dejado. En este caso se trata de la esposa de un muy buen amigo, que ha fallecido al no haber podido superar un post-operatorio. Por eso me entran ganas de gritar, pero la voz no me responde. Una manera de hacerlo es poniéndolo aquí.

1 comentari:

xatevexo ha dit...

Compartimos ese sentimiento, realmente es dificil de asumir que lo que nos separa de estar o no estar es esa tan finisima linea invisible.