09 de novembre 2008

La Catedral del Mar

Avui era un dia qualsevol. Un diumenge de tants que comencem llegint el diari amb un cafè amb llet a la mà.

Desprès una mica de mar. No es que el dia s’hagi aixecat massa bo però l’anticicló ens ha ofert una mar tranquil•la, com un mirall.

Hem ultrapassat les Illes Medes i pujat fins a la meitat de la badia de Roses. Desprès ens hem dirigit cap a l’Escala, tot arribant-nos fins a l’illot del Cargol. Ben poc a poc – 4 / 5 nusos - perquè feia goig gaudir d’aquella mar . De tornada hem passat per la incomparable boveda de La Foradada, veritable Catedral del Mar.

Si, era un dia qualsevol, però aquest passeig marítim ens l’ha fet a la meva dona i a mi inoblidable.

Aquest mes fa tres anys que vaig començar aquest blog i precisament el vaig inaugurar amb una fotografia de la Foradada. Fins ara he publicat 98 entrades. No es que en siguin masses, però em sembla que amb elles es podeu fer una idea de mi i de com penso.

Us convido a que hi poseu les vostres opinions en aquelles de les meves entrades que llegiu , no solament per a dir si considereu be o malament les opinions que reflecteixo, que també ho podeu fer si ho trobeu adient, però per a crear una corrent de contrast enriquidora. Gracies mil.

3 comentaris:

xatevexo ha dit...

Enhorabuena por el cumpleaños de tu presencia en esta Red Social de los blogs.
Ninguno de tus post aburre ni deja indiferente a nadie, pues reflejan una especial sensibilidad que te permite desvelar de una escena cotidiana una historia que permanecia escondida, y que luego cuentas de forma amena y culta.
En tu oprimer post, con foto incluida de la Foradada en elocuente reflejo de una búsqueda de luz y claridad en las cosas, hablabas preocupado de la prensa y de las distintas miradas con que una noticia es presentada en función de dios sabe qué parámetros, seguramente muchas veces torcidos y manipuladores. Nada podemos ni debemos hacer para evitarlo, pues caeríamos en el mismo error.
Es la grandeza de la libertad de expresión que nos permite tambien a nosotros hacer lo mismo con nuestras opiniones. Ojalá que esta libertad, aun imperfecta, nos dure muchos años, lo mismo que tu blog.

Enhorabuena.


un abrazo
xmbs

Anònim ha dit...

Me uno a la felicitación. Tu blog se ha convertido ya en un adulto guapo y bien alimentado. Yo lo conocí ya crecidito pero he seguido su evolución y me parece variado y sustancioso.
Un fuerte abrazo

Anònim ha dit...

Hi I'd like to thank you for such a terrific quality site!
I was sure this would be a nice way to make my first post!

Sincerely,
Robin Toby
if you're ever bored check out my site!
[url=http://www.partyopedia.com/articles/bridal-shower-party-supplies.html]bridal shower Party Supplies[/url].